Dárek ke každé objednávce.

Reklamace a vrácení

Reklamace a vracení zboží

Přišlo Vám rozbité či vadné zboží nebo Vám jen prostě nevyhovuje vůně?

 

Stačí, když nám o tom dáte vědět prostřednictvím emailu: restcandle@gmail.com nebo nám zavoláte na tel.: +420 774 706 668 a my Vám poradímte, jak postupovat dál. 


Před vrácením zásilky, Vás prosíme, abyste se seznamil/a s podmínkami postupu reklamace a vrácení:

1.Vždy nás prosím kontaktujte nejlépe prostřednictvím emailu: restcandle@gmail.com

2. Pro výměnu/vrácení zboží je potřeba si vytisknout náš reklamační formulář nebo formulář k odstoupení od kupní smlouvy, přiložit kopii faktury a spolu se zbožím jej odešlete na adresu: Tereza Přichystalová, Střední novosadská 44, Olomouc, 779 00, tel.: +420 774 706 668 nejpozději do 14 dnů od vyzvednutí zásilky. Zboží musí být nepoužité a nepoškozené, včetně všech přiložených obalů. 

3. Prosíme Vás, abyste si vyzvednutou zásilku, co nejdříve zkontrolovali. Reklamaci na rozbité zboží uznáváme pouze, pokud nás o tom informujete do 3 prac. dnů od jeho vyzvednutí. V takovém případě nám stačí pouze zaslat fotodokumentaci na email: restcandle@gmail.com  spolu s vyplněným reklamačním formulářem. Zboží zasílat zpět nemusíte.

4. Náklady na dopravu si hradí kupující sám.

5. O úspěšné reklamaci Vás budeme kontaktovat prostřednictvím emailu.

6. Vrácení pěněz na uvedený bankovní účet proběhne nejpozději do 14 dní. 

 

Formuláře ke stažení:

Formulář pro uplatnění reklamace

Formulář pro odstoupení od smlouvy

 

 

Zpět do obchodu