Reklamace a vrácení
Reklamace a vracení zboží
Přišlo Vám rozbité či vadné zboží nebo Vám jen prostě nevyhovuje vůně?
Stačí, když nám o tom dáte vědět prostřednictvím emailu: restcandle@gmail.com nebo nám zavoláte na tel.: +420 774 706 668 a my Vám poradímte, jak postupovat dál.
Před vrácením zásilky, Vás prosíme, abyste se seznamil/a s podmínkami postupu reklamace a vrácení:
1.Vždy nás prosím kontaktujte nejlépe prostřednictvím emailu: restcandle@gmail.com
2. Pro výměnu/vrácení zboží je potřeba si vytisknout náš reklamační formulář nebo formulář k odstoupení od kupní smlouvy, přiložit kopii faktury a spolu se zbožím jej odešlete na adresu: Tereza Přichystalová, Střední novosadská 44, Olomouc, 779 00, tel.: +420 774 706 668 nejpozději do 14 dnů od vyzvednutí zásilky. Zboží musí být nepoužité a nepoškozené, včetně všech přiložených obalů.
3. Prosíme Vás, abyste si vyzvednutou zásilku, co nejdříve zkontrolovali. Reklamaci na rozbité zboží uznáváme pouze, pokud nás o tom informujete do 3 prac. dnů od jeho vyzvednutí. V takovém případě nám stačí pouze zaslat fotodokumentaci na email: restcandle@gmail.com spolu s vyplněným reklamačním formulářem. Zboží zasílat zpět nemusíte.
4. Náklady na dopravu si hradí kupující sám.
5. O úspěšné reklamaci Vás budeme kontaktovat prostřednictvím emailu.
6. Vrácení pěněz na uvedený bankovní účet proběhne nejpozději do 14 dní.
Formuláře ke stažení:
Formulář pro uplatnění reklamace
Formulář pro odstoupení od smlouvy